dkalo's blog

Λογικοποιήστε τα αισθήματα σας. Τώρα που είναι νωρίς.

with 7 comments

When I get sad I stop being sad and be AWESOME instead!

Είναι μία από τις καλύτερες ατάκες που έχω ακούσει ποτέ στην τηλεόραση. Είχα μία σχετική συζήτηση σήμερα (σημ, πριν 15 μέρες περίπου, αλλά τώρα έβγαλα το post online) με μερικούς φίλους και καταλήξαμε στο ότι διαφωνούμε. Οι φίλοι μου υποστήριζαν ότι αυτό δεν γίνεται. Εγώ πάλι, θεωρώ ότι τα συναισθήματα είναι κάτι που και μπορούμε να ελέγξουμε αλλά κυρίως, μπορούμε να “λογικοποιήσουμε”.

Μου φαίνεται απόλυτα λογική η ερώτηση “γιατί με θες?” και θεωρώ ότι σε οποιαδήποτε υγιή σχέση, έχει χώρο αλλά και οφείλουν και οι δύο πλευρές να μπορούν να την απαντήσουν. Απαντήσεις του στυλ “γιατί είσαι εσύ // έτσι // δεν ξέρω” μπορεί να κρύβουν κάποιο ρομαντισμό ή κάποια “ροζ συννεφάκι” αλλά με μαθηματική ακρίβεια θα οδηγήσουν σε έναν χωρισμό, είτε φιλικό είτε.. λιγότερο φιλικό.

Τι μέλλον έχει μία σχέση που δεν ξέρεις γιατί είσαι με τον άλλον? Επειδή σου αρέσει να τον βλέπεις χαρούμενο? Ας μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλο μας, δεν νομίζω ότι υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που είναι τόσο αλτρουιστές. Προσωπικά, δεν έχω γνωρίσει κανέναν. Προφανώς όταν κάποιος βρίσκεται σε μία σχέση, το κάνει επειδή αυτός αισθάνεται καλύτερα και πιο χαρούμενος. Δεν θα εξετάσω τον λόγο που μπορεί κάποιος να αισθάνεται χαρούμενος σε μία σχέση, αυτό μάλλον είναι θέμα άλλου blog post.

Αυτό όμως που δεν μπορώ να καταλάβω, είναι γιατί κάποιοι από εμάς μένουμε σε μία σχέση που ξέρουμε ότι δεν μας προσφέρει τίποτα. Δηλαδή, αν εγώ δεν είμαι ικανοποιημένος από την εκάστοτε κοπέλα μου στο 100%, ποιος ο λόγος να κάθομαι μαζί της? Γιατί να συμβιβαστώ με κάτι που δεν με γεμίζει απόλυτα? Είμαι στα 20 μου, ποιος ο λόγος να κάθομαι με μία κοπέλα που αισθάνεται παραπάνω πράγματα για μένα και να βρίσκεται σε δεύτερο πλάνο στην ζωή μου όταν γι αυτή εγώ αποτελώ προτεραιότητα? Φυσικά, το αντίστοιχο ισχύει και για μία κοπέλα, γιατί να με κρατάει όταν βλέπει πως εγώ αισθάνομαι πολύ περισσότερα από αυτήν..

Και τώρα πάμε στην ουσία του post, πώς θα γίνει αυτό? Πώς θα καταλάβουμε τι πραγματικά νιώθουμε για τον άλλον? Μπορεί στην αρχή να είναι όλα ρόδινα και τέλεια but at the end of the day, μπορούμε να σκεφτούμε λίγο παραπέρα από τον ενθουσιασμό και να δούμε αν ο άνθρωπος που είναι δίπλα μας, μπορεί, θέλει και έχει να μας προσφέρει αυτό που θέλουμε, ό,τι κι αν είναι αυτό. Γιατί αν δεν μπορεί να το κάνει αυτό, γιατί καθόμαστε μαζί του?

  • Επειδή ίσως κάποτε περνούσαμε καλά? Εδώ, η λέξη-κλειδί είναι το “κάποτε”. Δεν γίνεται να μένεις σε μία σχέση επειδή κάποτε περνούσες καλά. Μου φαίνεται πολύ ρηχό και μου θυμίζει κάτι τέτοιο: Πήρα το κινητό μου πριν 2 χρόνια επειδή τότε ήταν τέλειο, αλλά τώρα δεν καλύπτει τις ανάγκες μου. Αλλά το κρατάω επειδή τότε ήταν καλό.
  • Επειδή “δεν θέλω να σε χάσω από την ζωή μου”? Γιατί? Επειδή χωρίζεις δεν σημαίνει ότι ο άλλος εξαφανίζεται. Σίγουρα, στην αρχή μπορεί να είναι δύσκολο, αλλά ο χρόνος θα δείξει αν το “δεν θέλω να σε χάσω από την ζωή μου” είναι αλήθεια ή μία ακόμα δικαιολογία γιατί φοβάσαι να χωρίσεις.
  • Επειδή δεν υπάρχει κάποιος να σε καλύπτει 100%? In my eyes, ο άνθρωπος με τον οποίο είστε μαζί είναι ταυτόχρονα και κάποιος με τον οποίο μπορείς να κάνεις sex αλλά μπορείς και να του μιλάς για τα πάντα. Να βρεις κάποιον που να μπορείς να του μιλάς για τα πάντα, μάλλον έχεις και αυτοί είναι οι φίλοι σου. Επίσης, το sex πλέον, είναι πολύ εύκολο να βρεθεί, χωρίς δεσμεύσεις και χωρίς να αισθάνεται κάτι παραπάνω είτε ο ένας, είτε ο άλλος.

Δεν ξέρω για σας, αλλά εμένα όλα τα παραπάνω δεν μου αρκούν για να κάτσω σε μία σχέση. Προτιμώ να μπαίνω στην διαδικασία της “λογικοποίησης” των αισθημάτων μου όσο είναι νωρίς, παρά να φτάνω στο σημείο να τσακώνομαι, να νιώθω άσχημα και στο τέλος να μην έχω κερδίσει κάτι.. Και όλα αυτά, χωρίς να βάλω στην εξίσωση τα συναισθήματα και την -διαλυμένη- ψυχολογία της κοπέλας.. Α, και μην ξεχνάτε το βασικό:

[photo via]

Written by dkalo

August 14, 2010 at 12:20

Posted in Life, People

7 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. eisai o pio xenerwtos gomenos pou exw “dei” pote!
    pws fainetai oti den exeis agaphsei pote…..

    ole

    September 14, 2010 at 14:59

    • ole! πίσω από τα ανώνυμα γραπτά κρύβονται συνήθως η αλήθεια ή η ζήλια. Ur choice😉

      -V-

      September 14, 2010 at 15:31

  2. Δε θα προσπαθήσω να σου αλλάξω γνώμη. Προς το παρόν φαίνεται ποια είναι η προτεραιότητά σου, να περνάς καλά όποτε μπορείς και σου λέω κάνε το, δεν είναι κακό. Κάποια στιγμή όμως μπορεί και να θελήσεις να αφήσεις την εικόνα σου, τις ανασφάλειές σου, να τσαλακωθείς, να ζήσεις. Μπορεί και να μην το θελήσεις αλλά να μην μπορείς να κάνεις και αλλιώς. Σκέψου τότε να βρεθεί μια γκόμενα και να σου πει αυτά ακριβώς αυτά που γράφεις παραπάνω. Έχει ο καιρός γυρίσματα.

    Sla

    September 14, 2010 at 15:47

    • Θέλω να ζήσω πράγματα, θέλω να νιώσω ερωτευμένος, θέλω να δω τις ανασφάλειες μου in action, με ό,τι καλό ή κακό αυτό συνεπάγεται. Το θέμα είναι ότι για να ερωτευτώ πρέπει να μπορώ να εξηγήσω λογικά γιατί μου αρέσει η χ-ψ κοπέλα. Να μπορώ να ερωτευτώ το μυαλό της, τον τρόπο σκέψης της, τον τρόπο που αντιδρά, τις καλές και τις κακές της στιγμές, όχι μόνο την εξωτερική της εμφάνιση που μπορεί να με εντυπωσίασε την πρώτη φορά. Να μπορώ να απαντήσω στην ερώτηση “γιατί με θες” με λογικά επιχειρήματα..

      dkalo

      September 14, 2010 at 16:07

      • Ωραία, απλά δε βρέθηκε ακόμα η κατάληλη τότε! Τώρα για τα λογικά επιχειρήματα δεν ξέρω αν θα τα βρεις. Ντίσκολα τα πράγματα!

        Αθανασία

        September 14, 2010 at 16:17

  3. […] This post was mentioned on Twitter by D. Kalogeropoulos, Evelina*The*Queen. Evelina*The*Queen said: https://dkalo.wordpress.com/2010/08/14/rationalize-your-feelings-asap/#comment-74 αυτό είναι! […]

  4. Κι όμως το θέμα είναι ότι όταν ερωτεύεσαι (ερωτεύεσαι όχι ενθουσιάζεσαι, ούτε έλκεσαι σωματικά) ΔΕΝ μπορείς να εξηγήσεις λογικά τι είναι αυτό που ερωτεύτηκες. Όταν θα φύγει ο έρωτας, τότε μόνο θα μπορείς να “λογικοποιήσεις” αυτά που νιώθεις για τον άλλο και τότε θα φανεί και αν υπάρχει λόγος να εξακολουθήσεις να είσαι μαζί του. Όσο όμως διαρκεί ο έρωτας πολύ απλά δε θα μπορείς να εξηγήσεις σε κανέναν (ούτε και στον εαυτό σου) γιατί είσαι με την οποιαδήποτε κοπέλα…

    demonoula

    September 21, 2010 at 00:54


Leave a Reply

