dkalo's blog

Αν δεν είναι αυτά, τότε ποια είναι;

with 2 comments

TEDx Thessaloniki

Την φράση του τίτλου την λέγαμε με τους φίλους μου από τα σχολικά χρόνια όταν περνούσαμε καλά. Ήμασταν τυχεροί, περνούσαμε πάρα πολύ καλά, πάρα πολύ συχνά. Σε σπίτια, σε clubs, σε εκδρομές, σε βόλτες, σε διακοπές, ή οπουδήποτε αλλού, καταφέρναμε να περάσουμε πολύ καλά. Το καταλαβαίναμε και γι αυτό νομίζω ότι υπήρχε αυτή η φράση στην παρέα και την λέγαμε συχνά. “Σπάσαμε” ως παρέα όταν άρχισαν οι σπουδές, διαφορετικές χώρες, διαφορετικές πόλεις, διαφορετικά προγράμματα. Ίσως να αλλάξαμε κι εμείς οι ίδιοι. Όμως, αυτό που ξέρω είναι ότι από τότε, δεν θυμάμαι να έχω αναφέρει ποτέ ξανά αυτή την φράση.

Παρασκευή απόγευμα, πετάω για Θεσσαλονίκη, το Σάββατο το πρωί διεξάγεται το τρίτο TEDx Thessaloniki και ήθελα να είμαι εκεί. Νιώθω ότι αυτό το ταξίδι είναι αυτό που θα με φέρει πιο κοντά από ποτέ στην υπερκόπωση. Μέσα στην εβδομάδα ταξίδευα, βρέθηκα στο Βερολίνο για το NEXT Conference ως official blogger, έμεινα ξύπνιος για πάνω από 40 ώρες από το πρωί της Τετάρτης μέχρι το βράδυ της Πέμπτης, επέστρεψα στο γραφείο για δουλειά και, την Παρασκευή το απόγευμα μπήκα στο αερπολάνο.

Μπήκα στο αεροπλάνο έχοντας νεύρα. Πρώτη φορά είχα τόσα πολλά νεύρα στην ζωή μου. Παρόλο που συνήθως τα νεύρα μου περνάνε μετά από 1-2 ώρες, τώρα αυτό δεν ίσχυε. Ακόμα και όταν έφτασα στην Θεσσαλονίκη, στην αγαπημένη μου πόλη, δεν είχα ηρεμήσει. Πήγα να βρω τους φίλους μου.

30 άτομα παρέα είχαν μαζευτεί ήδη, τρώγανε και πίνανε. Με τους περισσότερους είχα κάτι να πω καθώς δεν τους είχα συναντήσει για αρκετό καιρό. Όλοι ήταν χαρούμενοι, περνούσαν καλά. Τα νεύρα μου άρχισαν να υποχωρούν. Τα πρώτα ποτά ήρθαν και συνεχώς περνούσα καλύτερα. Εν τέλει, γυρίσαμε στις 6 στο σπίτι. Σε 4 ώρες έπρεπε να βρισκόμαστε στο Ολύμπιον για το TEDx Thessaloniki.

Κι όμως, ήμασταν εκεί από το πρώτο session του event, δεν θέλαμε να το χάσουμε. Κάτσαμε σε όλο το event, μέχρι τις 10 το βράδυ σχεδόν. Ακούσαμε ενδιαφέροντα πράγματα, μιλήσαμε με καινούριους ανθρώπους και με φίλους από τα “internets” που δεν είχαμε γνωριστεί ποτέ από κοντά, σχολιάσαμε, γελάσαμε. Απολαύσαμε το TEDx Thessaloniki όσο περισσότερο μπορούσαμε.

Αμέσως μετά το event, πήγαμε για φαγητό, με τα badges μας και τις gift bags. Πάλι μαζευτήκαμε μία τεράστια παρέα. Συνεχίσαμε για ποτό. Παρά την κούραση, γυρίσαμε πάλι στις 6 το πρωί στο σπίτι. 4 ώρες ύπνο, ένα γρήγορο μπάνιο και κατευθείαν αεροδρόμιο, εξάλλου είχε αγώνα Formula 1 σήμερα. Πρόλαβα, 14:56 μπήκα σπίτι. Είδα τον αγώνα με τον πατέρα μου, όπως κάνουμε από.. πάντα.

Τελείωσε ο αγώνας και η κούραση έχει χτυπήσει για τα καλά την πόρτα μου. Κατεβαίνω στο σπίτι μου. Και εκεί, out of the blue, έρχεται στο μυαλό μου:

Αν δεν είναι αυτά, τότε ποια είναι;

Ήταν μία από τις μικρές στιγμές ευτυχίας που έχεις να θυμάσαι. Και αυτό το Σαββατοκύριακο ήταν μία τέτοια παρατεταμένη στιγμή ευτυχίας που θα διηγούμαι για πολύ καιρό. Κατάλαβα ότι τα νεύρα που είχα την Παρασκευή το απόγευμα δεν έχουν σημασία. Δεν αξίζει να νευριάζεις για μικρά πράγματα, δεν αξίζει να αφήνεις τα λάθη των άλλων να σε επηρεάζουν.

Εξάλλου, αυτές οι μικρές στιγμές ευτυχίας και ο τρόπος που αποφασίζουμε να τις ζήσουμε καθορίζουν το ποιοι είμαστε..

[photo via]

Written by dkalo

May 13, 2012 at 17:11

2 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Σερφάρω στο ιντερνέτ σήμερα για περισσότερες από τέσσερις ώρες και δεν βρήκα πολλά άρθρα που να είναι εξίσου ενδιαφέροντα με το δικό
    σας. Πιστεύω ότι αν όλοι οι bloggers
    των sites έφτιαχναν τέτοιο ποιοτικό περιεχόμενο
    το ιντερνετ, θα ήταν πολύ καλύτερο για όλους.

    ρουχα ανδρικα

    September 26, 2014 at 23:52

  2. Καλησπέρα είναι η πρώτη φορά που επισκέπτομαι
    αυτό το blog και με βοήθησε πάρα πολύ στη δουλειά μου.
    Μακάρι να μπορούσα να σας βοηθήσω όπως εσείς εμέναμόλις.

    health view

    September 26, 2014 at 23:58


Leave a Reply

